🌟 هيچ چيز اتفاقى نيست حتى بودن شما در اينجا كه ميتوانيد با استفاده از این فال قهوه و نشانه های رویت شده آن پاسخی بر ابهامات خود بیابید 🌟


شروع گرفتن فال قهوه


🟣 هم اکنون نيت كنيد و شروع كنيد 🟣


🔸 لطفا پس از دریافت فال خود در واتساپ نظر خود را برای دیگر عزیزان در سایت ثبت کنید (باتشکر) 🔸


🌺 ما با صبوری در کنار شما هستیم 🌺

قهوه

دوستداران قهوه در سراسر جهان که به سراغ نوشیدنی صبحگاهی مورد علاقه خود می روند، احتمالاً به فواید یا خطرات آن برای سلامتی فکر نمی کنند. و با این حال، این نوشیدنی موضوع تاریخ طولانی بحث بوده است.

فال قهوه : در سال ۱۹۹۱ قهوه توسط سازمان بهداشت جهانی در فهرست سرطان‌زاهای احتمالی قرار گرفت. در سال ۲۰۱۶ این نوشیدنی تبرئه شد، زیرا تحقیقات نشان داد که این نوشیدنی با افزایش خطر ابتلا به سرطان مرتبط نیست.

برعکس، در میان افرادی که به طور منظم قهوه می‌نوشیدند، پس از در نظر گرفتن سابقه مصرف سیگار، خطر ابتلا به سرطان‌های خاص کاهش یافت. تحقیقات انباشته شده اضافی نشان می دهد که وقتی قهوه در حد اعتدال مصرف شود، می تواند یک نوشیدنی سالم در نظر گرفته شود.

پس چرا در سال ۲۰۱۸ یکی از ایالت های ایالات متحده قانونی را تصویب کرد که قهوه باید دارای برچسب هشدار سرطان باشد؟ برای کشف پیچیدگی های قهوه به ادامه مطلب مراجعه کنید.

  • منبع
  • کافئین
  • ویتامین B2 (ریبوفلاوین)
  • منیزیم

مواد شیمیایی گیاهی: پلی فنل ها شامل اسید کلروژنیک و اسید کوئینیک و دی ترپن ها شامل کافستول و کاهوئول یک فنجان ۸ اونس قهوه دم کرده حاوی حدود ۹۵ میلی گرم کافئین است.

لینک مفید : دلایل سلامتی خوب برای نوشیدن قهوه

طبق دستورالعمل های غذایی برای آمریکایی ها، مقدار متوسط ​​قهوه به طور کلی به عنوان ۳-۵ فنجان در روز یا به طور متوسط ​​۴۰۰ میلی گرم کافئین تعریف می شود.

قهوه و سلامتی

قهوه مخلوط پیچیده ای از بیش از هزار ماده شیمیایی است. [۱] فنجان قهوه ای که از کافی شاپ سفارش می دهید احتمالاً با قهوه ای که در خانه دم می کنید متفاوت است. آنچه یک فنجان را تعریف می کند، نوع دانه قهوه، نحوه برشته شدن، میزان آسیاب و نحوه دم کردن آن است.

لینک مفید : چای و قهوه | خواص مقایسه ای

پاسخ انسان به قهوه یا کافئین نیز می تواند در افراد مختلف متفاوت باشد. دوزهای کم تا متوسط ​​کافئین (۵۰ تا ۳۰۰ میلی گرم) ممکن است باعث افزایش هوشیاری، انرژی و توانایی تمرکز شود، در حالی که دوزهای بالاتر ممکن است اثرات منفی مانند اضطراب، بی قراری، بی خوابی و افزایش ضربان قلب داشته باشد.

با این حال، تحقیقات انباشته در مورد قهوه در جهت فواید سلامتی است. [۳،۴] آیا این مزیت از کافئین یا ترکیبات گیاهی موجود در دانه قهوه ناشی می شود؟ آیا مقدار مشخصی قهوه در روز برای ایجاد فواید سلامتی مورد نیاز است؟

لینک مفید : ۱۰ دلیل سالم برای نوشیدن قهوه

نتیجه گیری: شواهد زیادی نشان می دهد که مصرف قهوه کافئین دار خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی و سرطان را افزایش نمی دهد. در واقع، مصرف ۳ تا ۵ فنجان قهوه استاندارد در روز به طور مداوم با کاهش خطر ابتلا به چندین بیماری مزمن مرتبط است.

با این حال، برخی از افراد ممکن است مقادیر بالاتر کافئین را به دلیل علائم عصبانیت، اضطراب و بی خوابی تحمل نکنند. به طور خاص، کسانی که در کنترل فشار خون خود مشکل دارند، ممکن است بخواهند مصرف قهوه خود را تعدیل کنند.

همچنین به زنان باردار توصیه می‌شود که روزانه کمتر از ۲۰۰ میلی‌گرم کافئین، یعنی مقدار آن در ۲ فنجان قهوه، مصرف کنند، زیرا کافئین از طریق جفت به جنین می‌رود و با کاهش بارداری و وزن کم هنگام تولد همراه است.

لینک مفید : ویژگی های طعم قهوه

به دلیل عوارض جانبی بالقوه منفی که برخی افراد هنگام نوشیدن قهوه کافئین دار تجربه می کنند، لازم نیست اگر قبلاً قهوه کافئین دار می نوشند شروع به نوشیدن آن کنید یا مقدار مصرفی را که در حال حاضر می نوشید افزایش دهید، زیرا استراتژی های رژیم غذایی دیگری نیز وجود دارد.

سلامتی خود را بهبود بخشید اگر فردی به کافئین حساس باشد، قهوه بدون کافئین گزینه خوبی است و طبق تحقیقاتی که در بالا خلاصه شد، فواید سلامتی مشابه قهوه کافئین دار را ارائه می دهد. همچنین مهم است که به خاطر داشته باشید که چگونه از دم کردن خود لذت می برید.

کالری اضافی، شکر و چربی اشباع شده در یک نوشیدنی قهوه خانه ای مملو از خامه فرم گرفته و شربت طعم دار ممکن است هرگونه فواید سلامتی موجود در قهوه سیاه اولیه را جبران کند.

لینک مفید : تفاله قهوه و پوسته تخم مرغ

دانه های قهوه دانه های میوه ای به نام گیلاس قهوه هستند. گیلاس قهوه روی درختان قهوه از جنس گیاهانی به نام Coffea رشد می کند. انواع مختلفی از گیاهان قهوه وجود دارد، از درختچه ها گرفته تا درختان.

نوع لوبیا. دو نوع اصلی قهوه وجود دارد، عربیکا و روبوستا. عربیکا از اتیوپی سرچشمه می گیرد و قهوه ای ملایم و خوش طعم تولید می کند. این محبوب ترین نوع در سراسر جهان است.

با این حال، رشد آن گران است زیرا گیاه عربیکا به محیط حساس است و به سایه، رطوبت و دمای ثابت بین ۶۰ تا ۷۵ درجه فارنهایت نیاز دارد. رشد گیاه قهوه روبوستا مقرون به صرفه تر است زیرا در برابر بیماری مقاوم است و در دمای وسیع تری بین ۶۵ تا ۹۷ درجه فارنهایت زنده می ماند. همچنین می تواند تغییرات آب و هوایی سخت مانند تغییرات بارندگی و نور شدید خورشید را تحمل کند.

لینک مفید : ویژگی های طعم قهوه

نوع کباب. دانه های قهوه سبز شروع می شود. آنها در حرارت بالا برشته می شوند تا یک تغییر شیمیایی ایجاد کنند که عطر و طعم غنی را که ما با قهوه مرتبط می کنیم آزاد می کند.

سپس آنها را سرد کرده و برای دم کردن آسیاب می کنند. سطوح برشته شدن از روشن تا متوسط ​​تا تیره متغیر است. هر چه کباب روشن تر باشد رنگ و طعم برشته روشن تر و اسیدیته آن بیشتر می شود. کباب تیره یک لوبیا سیاه با اسیدیته کم و طعم برشته تلخ تولید می کند. کباب محبوب فرانسوی متوسط ​​تاریک است.

نوع آسیاب. آسیاب متوسط ​​رایج ترین و مورد استفاده برای قهوه سازهای قطره ای خودکار است. آسیاب ریز برای طعم های عمیق تر مانند اسپرسو که روغن ها را آزاد می کند و آسیاب درشت در پرس های قهوه استفاده می شود.

قهوه بدون کافئین. این گزینه برای کسانی است که عوارض جانبی ناخوشایند کافئین را تجربه می کنند. دو روش رایج برای حذف کافئین از قهوه استفاده از حلال های شیمیایی (متیلن کلرید یا اتیل استات) یا گاز دی اکسید کربن است.

لینک مفید : ویژگی های قهوه

هر دو روی لوبیای بخارپز یا خیس شده اعمال می شوند و سپس اجازه داده می شود تا خشک شوند. حلال ها به کافئین متصل می شوند و هنگامی که دانه ها شسته و/یا خشک می شوند، هر دو تبخیر می شوند.

طبق مقررات ایالات متحده، حداقل ۹۷ درصد از کافئین باید برای حمل برچسب بدون کافئین حذف شود، بنابراین ممکن است مقدار کمی از کافئین باقی مانده باشد.

هر دو روش ممکن است باعث از بین رفتن طعم شوند زیرا سایر مواد شیمیایی طبیعی موجود در دانه‌های قهوه که طعم و رایحه منحصر به فرد خود را ایجاد می‌کنند ممکن است در طول پردازش از بین بروند.

برگرفته از : coffee

لطفا نظر خود را واضح و شفاف بنویسید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته های مشابه